پاورپوینت درباره بازاریابی ورزشی

پاورپوینت درباره بازاریابی ورزشی

پاورپوینت پیش روی شما عزیزان درباره بازاریابی ورزشی میباشد.
در این فایل ابتدا این حرفه به طور کامل همراه با کاربردها و
فرصت های آن معرفی و سپس نکات کلیدی و مهم این
حرفه به ترتیب آموزش داده میشوند…

 

پاورپوینت درباره بازاریابی ورزشی

بازاریابی عبارت است از فعالیت‏ های نیروی انسانی که از طریق تبادل فرآیند به سمت ارضاء نیازها و خواسته‏ ها هدایت میشود. این حرفه، مجموعه ای از نهادها و قوانین و فرایند ها برای ایجاد، برقراری ارتباط، ارائه و تبادل خدمات و کالاهایی که برای مشتریان، ذی نفعان، شرکا و جامعه در سطح گسترده تری دارای ارزش هستند را شامل میشود…

 

نحوه شکل گیری بازاریابی ورزشی

بازاریابی یکی از شاخه های مهم دانش مدیریت بوده و هدف آن آشنایی با ابزار و شیوه های سود آوری توأم با خشنود سازی دائمی مشتریان است. افزایش فرصت هایی که با تغییر ورزش سنتی به مدرن حاصل شده اند باعث شده که بازار ورزشی به نحو فزاینده ای بر افزایش درآمد و در بعضی از سازمان ها به افزایش سود متمرکز انجامیده…

 

فهرست موضوعی:

  • مقدمه
  • تعریف بازاریابی + تعریف بازاریابی ورزشی
  • ارتباط اهداف سازمان با بازاریابی
  • فرایند بازاریابی استراتژیک
  • هدف گذاری
  • مفاهیم اساسی بازار یابی 
  • شرایط لازم برای تحقق معامله
  • عوامل مورد نیاز برای تشکیل بازار
  • نمودار سیر تکاملی بازارها
  • انواع یا شیوه های بازاریابی
  • وظیفه مدیر بازاریابی
  • بازاریابی برای سازمان های ورزشی
  • اشتباهات رایج در فرایند بازاریابی + راه حل ها
  • شناخت بازار داوطلب
    (به دلیل طولانی شدن مطلب از بیان 32 موضوع دیگر اجتناب کردیم)

 


© صفحه بازاریابی ورزشی در ویکی پدیا