بازدید: 1835 بازدید
کتابچه 160 نکته مدیریت
کتابچه ۱۶۰ نکته مدیریت

کتابچه ۱۶۰ نکته مدیریت که همکنون در مقابل شما عزیزان قرار دارد قرار است شما را با اصول و نکاتی آشنا کند که میتواند به شما کمک کند تا اموری که تحت نظر شماست را بهتر مدیریت کنید. همچنین اگر افرادی را به عنوان کارمند و زیرمجموعه خود دارید، دقیق تر و منظم تر آنها را به سمت دستیابی به اهداف خود هدایت کنید. تمام این ۱۶۰ نکته دقیقا منطبق با نیاز روز جامعه ما می باشند…

 

کتابچه ۱۶۰ نکته مدیریت

با توجه به تغییر روز افزونی که در دنیای ما وجود دارد و تحولات بسیار عظیمی که در آن در حال صورت گرفتن است، کم‌ کم ماهیت و نحوه عملکرد برخی مسائل و مشاغل در حال تغییر است. به عنوان مثال تغییرات بسیار عظیمی در حوزه داستان نویسی، رمان‌ نویسی صورت گرفته، یا در حوزه روزنامه‌ نگاری و اطلاع رسانی خبری نیز ساختارهای اطلاع رسانی تغییر کرده. در بخش مدیریت منابع و مدیریت انسانها نیز اتفاقاتی افتاده که کمترین سابقه را در طول تاریخ بشر داشته است…

در اینجا قرار است ۱۶۰ نکته کاربردی و اجرایی در مدیریت را به شما عزیزان آموزش دهیم که می تواند در مدیریت و سرپرستی افرادی که به صورت مستقیم با آنها سر و کار دارید به شما کمک کند…

 


© صفحه مدیریت منابع انسانی در ویکی پدیا

دانلود کتابچه 160 نکته مدیریت