با سلام خدمت همه عزیزانی که سایت دانش دیجیتال رو جهت دریافت اطلاعات و دانش انتخاب کردند. در اینجا نکاتی راجع به قوانین و مقررات و تضمین اصالت و کیفیت فایل ها به اطلاع شما میرسانیم.

تمامی فایل های موجود در سایت دانش دیجیتال مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشند و قبل از قرار گرفتن بر روی سایت از ۲ مرحله اصلی باید عبور کنند :

  1. بررسی جهت نبود فایل مخرب ( ویروس، بدافزار و.. ) قبل از قرار گرفتن روی سرور
  2. مرحله دوم: چک کردن و اجرای فایل اصلی و همینطور چک کردن و عیب یابی قبل و بعد از فشرده سازی

قوانین و مقررات فروشگاه فایل دانش دیجیتال

در سایت دانش دیجیتال ما به شما این تضمین را میدهیم که محصول و فایلی که تحویل میگیرید کاملا اصل میباشد و توسط سایت دانش دیجیتال و یا فروشندگان تایید شده، تهیه شده .
با توجه به گستره دنیای مجازی و احتمال اینکه منابعی که ما در تهیه فایل ها و محصولات استفاده توسط سایت دیگری مورد استفاده قرار گرفته باشد، از صمیم قلب این تضمین را میدهیم که با تمام وجود از چنین اتفاقی جلوگیری کنیم و یا در صورت وجود چنین موضوعی آن فایل را رایگان و یا با هزینه کمتر منتشر کنیم.

لطفا توجه کنید که طبق دستور جدید بانک مرکزی در ۲۶ آبان ۱۳۹۹ تمامی درگاه های پرداختی در ازای هر پرداخت مبلغی رو به عنوان مالیات به مبلغ اصلی اضافه میکنند که این موضوع خارج از کنترل فروشگاه میباشد. در فروشگاه فایل دانش دیجیتال کلیه محصولات و فایل ها معاف از مالیات بوده و تنها هزینه واقعی محصول از طریق کارت بانکی شما کسر میشود.

با توجه به اینکه در حال حاضر تمامی محتوای موجود در سایت، فایل های دانلودی هستند، از شما عزیزان تقاضا داریم که در وارد کردن ایمیل و شماره تماس نهایت دقت را داشته باشید چون تنها راه ارتباطی ما با شما همین ۲ مورد هستند. ( لطفا در صورت بروز هرگونه مشکلی با پشتیبانی ما تماس و یا به واتس اپ یا اینستاگرام ما پیغام بدین : ۰۹۲۱۰۱۳۵۴۶۸ )

به دلیل مجازی و دانلودی بودن محصولات و فایل های سایت دانش دیجیتال امکان برگشت سفارش ثبت شده و عودت مبلغ پرداختی در صورتی که مشکلی جدی و حقیقی ( که پس از پس از بررسی پشتیبانی مشخص میشود ) وجود داشته باشد به آسانی وجود دارد.

چنانچه از سایت دانش دیجیتال فایل و محصولی را خریداری کردید و از حساب شما مبلغ سفارش کسر شد ولی سفارش شما با موفقیت ثبت نشد و قادر به دانلود نبودید هزینه پرداختی حداکثر تا ۷۲ ساعت ( ۳ روز کاری ) به حساب شما عودت خواهد شد

کلیه عناصر موجود در این وب سایت دانش دیجیتال شامل اطلاعات، اسناد، تولیدات، لوگوها، گرافیک، تصاویر و خدمات، تماما متعلق به سایت دانش دیجیتال به آدرس https://www.dgknowledge.ir میباشد و هیچ شخص حقیقی و حقوقی بدون اجازه کتبی مدیریت سایت دانش دیجیتال ( آقای سعید ولی دوست ) اجازه کپی کردن، توزیع، نشر مجدد، واگذاری، نمایش، ارسال و انتقال آنها را ندارد.
مالکیت مادی فایلهای ثبت شده متعلق به ناشران فایل و سایت دانش دیجیتال بوده و مالکیت معنوی آن نزد ناشر فایل محفوظ می باشد. بنابراین در صورت تخلف هر شخصی امکان پیگیری قضایی و حقوقی برای سایت دانش دیجیتال کاملا محفوظ و امکان پذیر است.

برای دسترسی به سرویس های ارائه شده توسط سایت دانش دیجیتال ثبت نام در سایت اختیاری است اما توصیه میکنیم حتما این کار را انجام دهید . ثبت نام در سایت دانش دیجیتال رایگان است و رایگان باقی خواهد ماند. در هنگام ثبت نام از شما درخواست میشود که یک نام کاربری و رمز عبور به همراه پست الکترونیکی وارد و انتخاب نمایید. در صورتی که شرایط استفاده از سایت دانش دیجیتال را نقض نمایید، نام کاربری شما ممکن است به طور موقت معلق و در صورت تکرار تخلف برای همیشه از سیستم ما حذف و آی پی شما مسدود می شود.

با ثبت نام در سایت دانش دیجیتال و تکمیل اطلاعات یک فروشگاه با تمامی امکانات به شما اجازه داده میشود که فایل های خودتون را جهت فروش آپلود کرده و برای هر فایل توضیحات مرتبط را ارئه دهید. شما هم چنین میتوانید به عنوان خریدار فایل های دیگر کاربران را مشاهده نموده و در صورت خرید نظر خود را ارائه نمایید. شما با ارسال مطالب، بارگذاری فایل، ثبت و یا ارائه نظر کلیه مسئولیت آن را به عهده گرفته و پاسخگو خواهید بود.

توجه داشته باشید که با توجه به بند ۴ قانون جرائم رایانه ای شما با عرضه مطالب به قسمتهای عمومی خدمات، شما در هر شرایطی حق استفاده، کپی، نمایش، اجرا، توزیع، انتخاب و ارتقاء این محتوا را به ما میدهید اما ما هیچ ادعای مالکیتی درقبال مطالبی که توسط شما پست میشود نداریم. ما مسئول مطالبی که توسط دیگران تهیه میشود، نمیباشیم و هیچ وظیفه ای در قبال دیده شدن محتوا نداریم اگر چه این اجازه و حق را داریم که هر مطلبی را به هر دلیلی حذف کنیم، اما مسئول تأخیر و یا درست انجام نشدن حذف این موارد نیستیم.

مواردی که باید دقت زیادی کنید
انتشار‌، ارسال، بارگذاری و یا توزیع هرگونه مطلب نامتناسب، بی حرمتی، تجاوز و تعدی، گفتار زشت و وقیح، تصاویر شرم آور و عناوین، نام و موارد نامشروع، بد نام کردن، سوء استفاده، حملات مخرب، تهدید و تجاوز به حقوق عمومی سایت و سایر کاربران
رهبری، هدایت و تشکیل گروه های هرمی در نظر دهی ها و موارد مشابه، برداشتن و جمع آوری اطلاعات شخصی افراد بدون جلب رضایت آنها، از جمله مواردی میباشند که قبل از ارسال هر مطلبی باید به آن دقت کنید و در صورت مشاهده بدون اخطار قبلی حساب کاربری شما حذف میگردد

فایل های زیر مورد تایید قرار نخواهند گرفت:

  • فایل موسیقی و موزیک بدون رضایت صاحب اثر
  • فایلی که قسمت توضیحات آن اطلاعات کافی نداشته باشد و فرمت فایل مشخص نباشد
  • فایل هایی که تنها از عناوین انگلیسی برای عنوان فایل استفاده می کنند
  • فایل هایی که به صورت رایگان در دیگر سایت ها عرضه میشود
  • فایل عکس ( استوک) در صورتی که کمتر از ۱ مگابایت حجم داشته باشد
  • فایل هایی که دارای پسوردی باشند ( فایل ها پس از بارگذاری توسط ما بررسی میشوند)
  • فایل هایی که از نظر کیفیت محتوا ارزش بالایی برای کاربران ندارند
  • فایلی که قبلاً توسط یک کاربر دیگر در سایت قرار داده شده است به نام خود
  • فایلی که ناقص یا خراب باشد


فایل های زیر در صورت کنترل مدیریت سایت و یا دریافت گزارش کاربران حذف خواهد شد و در صورت لزوم آی پی کاربری فروشنده مسدود و دسترسی شما به فروشگاه فایل دانش دیجیتال قطع خواهد شد:

  • فایلی که محتویات آن بر خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد
  • فایلی که دارای کپی رایت بوده و حقوق نشر آن توسط مولف محفوظ است
  • فایلی که دارای محتوای غیر مجاز و غیر انسانی است
  • فایلی که به حریم خصوصی افراد تجاوز کند
  • فایلی که مغایر با شئونات اخلاقی و ملی باشد
  • فایلی که حاوی مطالب توهین آمیز به مقامات سیاسی و اقلیت های قومی و مذهبی باشد
  • فایلی که به هر نحوی امنیت سرورهای سایت را به خطر اندازد
  • فایل یا برنامه ای که موجب بروز اختلال در عملکرد یک کامپیوتر دیگر گردد
  •  

کارمزد
حقوق فروش هر فایل در فروشگاه فایل دانش دیجیتال شامل ۳ بخش میباشد
۱. فروشنده فایل: ۸۰ درصد
۲. بازاریاب فایل: ۱۰ تا ۲۰ درصد
۳. سایت دانش دیجیتال: ۰ تا ۱۰ درصد (وابسته به بازاریابی)

نحوه پرداخت
در صورتی که از فروش یا بازاریابی کسب درآمد نمودید این مبلغ در کنترل پنل شخصی شما در بخش حساب کاربری قابل رویت میباشد. در صورت درخواست انتقال وجه، مبلغ درخواستی بدون کسر کارمزد، در مدت حداکثر ۲ روز کاری به حساب بانکی تعیین شده توسط شما واریز میگردد. ضمنا درخواست برداشت وجه نباید کمتر از ۵۰۰۰۰ تومان باشد.
به منظور انتقال وجه موفق باید اطلاعات حساب بانکی را در برگه پرداخت در منوی تنظیمات فروشگاه تکمیل نمایید. این اطلاعات شامل شماره حساب، شماره کارت و نام دقیق صاحب حساب می باشد.

محدودیت مسئولیت سایت دانش دیجیتال
ما تضمین نمیکنیم که عملکرد سایت دانش دیجیتال به صورت مداوم یا به دور از خطا باشد، یا اینکه همه اشکالات برطرف شود یا اینکه این سایت یا سرور به دور از ویروس و اشکال باشد. این مسئولیت شماست که اقدامات لازم مانند ویروس‌ یابی را انجام دهید تا نسبت به دقت اطلاعات داده شده و گرفته شده مطمئن شوید.
شما متضمن میشوید که به هیچ وجه ما را مسئول زیان‌ ها و خسارت‌ هایی که در اثر استفاده از سرویس ما میشود نمیدانید. فرقی نمیکند این خسارت‌ ها یا زیان‌ ها پیش‌ بینی شده، قابل پیش‌ بینی، شناخته شده و غیره باشد.

حریم خصوصی کاربران
هنگامی که شما از خدمات سایت دانش دیجیتال استفاده می کنید، ممکن است اطلاعات شخصی از شما بخواهیم. این اطلاعات میتواند شامل نام، نشانی ایمیل، شماره تلفن همراه، شماره کارت بانک شتاب یا اطلاعات دیگر باشد. ما به چندین دلیل اطلاعات شخصی شما را جمع آوری میکنیم، از جمله برای مقاصد اداری و به منظور ارائه خدمات.
سایت دانش دیجیتال اطلاعات شخصی شما را با اشخاص ثالث به اشتراک نمیگذارد و بدون بودن الزام قانونی این اطلاعات را برای دیگری فاش نخواهد ساخت.

کپی رایت
ما به حقوق دیگران احترام میگذاریم. چنانچه شاهد نقض قانون کپی رایت توسط اطلاعات درج شده در هر قسمت از سایت دانش دیجیتال بودید لطفا ” به برگه تماس با ما مراجعه کنید و با گزارش نقض قانون کپی رایت ما را مطلع کنید تا تصمیم های لازم اتخاذ شود.

سایت دانش دیجیتال تمام قوانین و مقررات مربوط به ویرایش شرایط استفاده، قوانین و نکات مطرح شده پیرامون آن را برای خود محفوظ میدارد. قوانین بر حسب ضرورت ممکن است بروز رسانی و یا ویرایش شود این مسئولیت کاربران سایت است که با مراجعه به این صفحه از اخرین نسخه قوانین استفاده، اطلاع داشته باشند.

تاریخ بروز رسانی

۱۴۰۱/۰۸/۱۰