بازدید: 106 بازدید
کتاب The New Buffettology نوشته Mary Buffett و David Clark
کتاب The New Buffettology نوشته Mary Buffett و David Clark

کتاب The New Buffettology نوشته Mary Buffett و David Clark یک راهنمای جامع درباره سبک سرمایه‌گذاری و فلسفه سرمایه‌گذاری وارن بافت (Warren Buffett) است. در این کتاب، نویسندگان به تحلیل و بررسی روش‌ها و استراتژی‌های سرمایه‌گذاری بافت می‌پردازند و به شما کمک می‌کنند تا اصول و مبانی سرمایه‌گذاری با ارزش بالا را درک کنید…

کتاب “The New Buffettology” یک منبع ارزشمند برای هر شخصی است که علاقه‌مند به یادگیری از سرمایه‌گذاری وارن بافت است. با مطالعه این کتاب، شما می‌توانید رویکردها و استراتژی‌های موفق بافت را درک کرده و در تصمیم‌گیری‌های سرمایه‌گذاری خود استفاده کنید…

 

نسخه ترجمه ماشینی با زبان فارسی همراه با هماهنگی تصویر و متن اضافه شد ( رایگان )

 

کتاب The New Buffettology نوشته Mary Buffett و David Clark

کتاب “بافتولوژی جدید” نوشته “مری بافت” و “دیوید کلارک”به شما مفاهیم و اصولی را آموزش می‌دهد که سرمایه‌گذاری موفق را تعریف می‌کنند. نویسندگان با استناد به تجربیات و رویکردهای وارن بافت، به شما نکات مهمی را می‌آموزند که می‌توانید در انتخاب سهام و تحلیل شرکت‌ها بهره‌برداری کنید. آنها به شما نشان می‌دهند که چگونه می‌توانید شرکت‌های با سرمایه ثابت و قیمت پایین را شناسایی کنید و به طور کلی به انتخاب سهام بر اساس ارزش و کیفیت شرکت تمرکز کنید.

در کتاب “The New Buffettology”، شما با مفاهیمی مانند مارجین ایمن (Margin of Safety)، مزیت رقابتی (Competitive Advantage)، بازده سرمایه (Return on Capital) و دیگر مفاهیم مرتبط با سرمایه‌گذاری آینده نگر و ارزش‌گذاری شرکت‌ها آشنا می‌شوید. نویسندگان با استفاده از نمونه‌های واقعی و مطالعه موردی شرکت‌های معروف، به شما نشان می‌دهند که چگونه می‌توانید به صورت شبهه‌زدایی به ارزیابی و انتخاب سهام بپردازید.

 


© صفحه وارن بافت در ویکی پدیا


® همچنین می توانید جهت تکمیل اطلاعات خود به بخش “ مطالعات بورس ” مراجعه کنید


توجه: این فایل شامل ۲ نسخه فارسی و انگلیسی از کتاب میباشد که نسخه فارسی ترجمه به صورت تحت ماشینی (کلمه به کلمه)  و بعد جمله بندی صورت گرفته. اما هنوز نیاز به چیدمان و تبدیل کلمات به زبان فارسی عامیانه وجود دارد.


توجه مهم : قوانین محصولات ترجمه ماشینی ( تحت الفظی)

دانلود کتاب The New Buffettology نوشته Mary Buffett و David Clark