بازدید: 140 بازدید
کتاب Trading Plan نوشته Philo R Froop
کتاب Trading Plan نوشته Philo R Froop

کتاب Trading Plan نوشته Philo R Froop قرار است ما را با یکی از اصول اساسی در امر تجارت و معامله آشنا کند. به طور کلی واژه Trading Plan یا برنامه تجاری، یک سند کتبی است که توسط یک تریدر یا سرمایه‌گذار تهیه می‌شود و شامل رویکردها، استراتژی‌ها، قوانین و نحوه عملکرد در معاملات می‌باشد. این برنامه معمولاً بر اساس تحلیل‌های بازار، ریسک و سودآوری، مدیریت سرمایه و ترید می‌باشد…

 

نسخه ترجمه ماشینی با زبان فارسی همراه با هماهنگی تصویر و متن اضافه شد ( رایگان )

 

کتاب Trading Plan نوشته Philo R Froop

کتاب “Trading Plan (برنامه تجاری) نوشته “فیلو آر فروپ”اصولی را به شما آموزش میدهد که خواند و دانستن آنها، باعث میشود که نحوه معامله کردن شما نسبت به سایرین متفاوت باشد. این تفاوت علاوه بر نحوه معامله کردن، بر نحوه کسب سود شما نیز تاثیر دارد. در زیر تعدادی از مباحث آموزش این کتاب را بیان میکنیم…

 

برخی موضوعات که در کتاب Trading Plan به آنها پرداخته می شود:

  1. هدف‌گذاری: یک Trading Plan باید شامل هدف‌های معاملاتی مشخص باشد. این هدف‌ها می‌توانند شامل سودآوری مالی، ریسک مناسب، رشد سرمایه و غیره باشند. هدف‌گذاری دقیق کمک می‌کند تا تریدر یا سرمایه‌گذار به طور مستمر و هدفمند به دستاوردهای خود نگاه کند.
  2. استراتژی تجاری: یک Trading Plan شامل استراتژی‌های معاملاتی مشخص است که شامل روش‌های ورود و خروج از معاملات، تحلیل بازار و استفاده از ابزارهای تحلیلی می‌شود. این استراتژی‌ها بر اساس نوع بازار، زمانبندی معاملات و نیازهای تریدر یا سرمایه‌گذار تعیین می‌شوند.
  3. مدیریت ریسک: یک Trading Plan باید شامل راه‌های مدیریت ریسک باشد. این شامل تعیین سطح توقف ضرر، مدیریت سایز معاملات و استفاده از روش‌های مختلف مانند استاپ لاس یا حذف تعدادی از معاملات است.
  4. مدیریت سرمایه: یک Trading Plan شامل استراتژی مدیریت سرمایه است که بر اساس سایز معاملات و توان مالی تریدر یا سرمایه‌گذار تعیین می‌شود. این شامل محدود کردن ریسک در هر معامله، تخصیص سرمایه به نحوه تنوع در معاملات و مدیریت مجدد سرمایه می‌شود.
  5. نظارت و ارزیابی: یک Trading Plan شامل نحوه نظارت و ارزیابی عملکرد است. تریدر یا سرمایه‌گذار باید عملکرد خود را با هدف‌های تعیین شده در Trading Plan مقایسه کرده و بهبودهای لازم را اعمال کند.

این عناصر تنها بخشی از مواردی هستند که کتاب Trading Plan شامل میشوند. هر تریدر یا سرمایه‌گذار ممکن است بر اساس نیازها و استراتژی‌های خود، موارد دیگری را به Trading Plan خود اضافه کند. مهمترین نکته این است که Trading Plan باید قابل فهم و قابل اجرا باشد و توسط تریدر یا سرمایه‌گذار به طور مداوم پیگیری شود…

 


® همچنین می توانید جهت تکمیل اطلاعات خود به بخش “ مطالعات بورس ” مراجعه کنید


توجه: این فایل شامل ۲ نسخه فارسی و انگلیسی از کتاب میباشد که نسخه فارسی ترجمه به صورت تحت ماشینی (کلمه به کلمه)  و بعد جمله بندی صورت گرفته. اما هنوز نیاز به چیدمان و تبدیل کلمات به زبان فارسی عامیانه وجود دارد.


توجه مهم : قوانین محصولات ترجمه ماشینی ( تحت الفظی)

دانلود کتاب Trading Plan نوشته Philo R Froop